Partnerzy
Dlaczego my?
Nowoczesne technologie zmieniły cały świat, zmieniły i zmieniają także szkołę. Ale nie wystarczy tylko zakupić odpowiedni sprzęt. W erze cyfrowej zmienić się musi także nauczyciel. Nasze szkolenia są skierowane do nauczycieli, którzy chcą się rozwijać, chcą uczyć twórczo, pragną być kreatywni i chcą zobaczyć, jak można funkcjonalnie wykorzystać nowoczesne technologie w szkole. Zwracamy uwagę na Internet, komputer i urządzenia mobilne jako wspaniałe narzędzia edukacyjne, ale nie pomijamy także kwestii zagrożeń związanych z siecią. Pokażemy Wam, jak sprawić, by wasze lekcje były (nie)ziemskie. Nieziemskie czyli po pierwsze realne – a więc takie, które potrafi poprowadzić każdy nauczyciel przy odrobinie dobrych chęci. Nieziemskie czyli także atrakcyjne, ciekawe, pobudzające uczniów – takie, po których uczeń powie po prostu „wow”! Jesteśmy ludźmi, którzy czerpią wielką radość z tego, że mogą swoją wiedzą i pasją podzielić się z innymi. Szkolenia to dla nas nie tylko okazja do tego, by zarobić pieniądze. Dla nas idea lepszej szkoły jest po prostu ważna. Chcemy, by polska edukacja się zmieniała, nadążała za współczesnym światem. Sami także się rozwijamy i staramy się być coraz lepsi. Spotkania z nauczycielami to dla nas cenny czas wymiany doświadczeń, autorefleksji i przygody. Zmieniaj z nami polską szkołę!
MODUŁ I: TIKOWY NIEZBĘDNIK W PRACY KREATYWNEGO NAUCZYCIELA

Narzędzia będzie można wykorzystać w pracy z tablicą interaktywną, urządzeniami mobilnymi (telefon, tablet) lub w działaniach offline 1. Wirtualne organizery pracy nauczyciela- narzędzia do gromadzenia zasobów edukacyjnych, wirtualne tablice 2. Nieszablonowe programy online do przygotowywania prezentacji multimedialnych, kolaży, plakatów 3. Gamifikacja i grywalizacja- narzędzia online do przygotowywania quizów, gier interaktywnych 4. Pomocne generatory-puzzle, binga, Trimino, krzyżówki, wykreślanki, osie czasu, dooble, chmury wyrazowe, gry planszowe, testy, QR kody (kolorowe, z logiem, do zamalowania), kody kreskowe, testów, ciekawych kart pracy na różne przedmioty

MODUŁ II: GAMIFIKACJA I GRYWALIZACJA NA LEKCJACH

1. Gamifikacja i grywalizacja- narzędzia online do przygotowywania quizów, gier interaktywnych, filmowych, łamigłówek z avatarami 2. Pomocne generatory-puzzle, binga, Trimino, krzyżówki, wykreślanki, osie czasu, dooble, chmury wyrazowe, gry planszowe, testy, QR kody (kolorowe, z logiem, do zamalowania), kody kreskowe, testów, ciekawych kart pracy na różne przedmioty 3. Rzeczywistość rozszerzona na lekcji-narzędzia TIK 4. Gry planszowe i ich funkcje

MODUŁ III: ROZWIJAMY MYŚLENIE PROJEKTOWE I LOGICZNE

1. Aktywności z tradycyjnymi i wirtualnymi spinnerami, kostkami, kołami fortuny 2. Kodowanie i szyfrowanie na różnych przedmiotach szkolnych 3. Portale, aplikacje, narzędzia TIK sprzyjające rozwijaniu logicznego myślenia u uczniów 4. Pracujemy przy projektach- narzędzia TIK do przygotowywania gazetek, e-książek, komiksów, projekty filmowe, projekty interdyscyplinarne

MODUŁ IV: CYBERZAGROŻENIA I SPOSOBY REAGOWANIA

1. Wyzwania i zagrożenia występujące w sieci – przegląd 2. Problemy związane z siecią występujące u naszych uczniów 3. Wizerunek w sieci. Jak kształtować go świadomie i odpowiedzialnie? 4. Cyberprzemoc i sposoby reagowania na zjawisko hejtu 5. Obowiązki nauczyciela i dyrektora w sytuacji wystąpienia cyberzagrożeń 6. Gdy coś mnie niepokoi… - profilaktyka i zapobieganie

MODUŁ V: ŚWIETLICA TEŻ JEST WAŻNA!

1. Wykorzystaj telefon komórkowy ucznia! Quizownie, praca z kodami QR, chmury wyrazowe, ogród odpowiedzi, kreatywne gry 2. Gamifikacja i grywalizacja- narzędzia online do przygotowywania quizów, gier interaktywnych. Gry planszowe 3. Pomocne generatory-puzzle, binga, Trimino, krzyżówki, wykreślanki, osie czasu, dooble, chmury wyrazowe 4. Zajęcia rozwijające kreatywność i logiczne myślenie 5. Zabawy i gry edukacyjne

MODUŁ VI: AKCJA-WSPÓŁPRACA! Zdalne nauczanie i narzędzia wspierające naukę w domu.

1. Narzędzia Google Suite i Microsoft dla szkół 2. Lekcja odwrócona w praktyce 3. Platformy i narzędzia do pracy w oparciu o metody projektowe 4. Tablice wirtualne, quizownia i narzędzia do mapowania myśli 5. Otwarte zasoby edukacyjne

Zapisz się już dziś!
Dołącz do grupy Digitalni i kreatywni - nauczyciele z pasją